Termeni si conditii

1.Dreptul de autor.
Site-ul retoush.ro este proprietate a SC RETUS BOUTIQUE SRL  si utilizarea acestuia implica acceptarea termenilor si conditiilor comerciale de mai jos. Utilizarea elementelor de continut din site  fara acordul prealabil al SC RETUS BOUTIQUE SRL  sau intr-un scop care dauneaza intereselor sau imaginii companiei,  se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-ului prezent la adresa retoush.ro , inclusiv continutul original, design-ul,  acestuia si bazele de date, sunt protejate de legea romana privind drepturile de autor si drepturile conexe si apartin in intregime SC RETUS BOUTIQUE SRL .

2.Disponibilitatea produselor.

Toate produsele prezentate pe site pot fi achizitionate, numai daca sunt disponibile in stoc. Plasarea unei comenzi reprezinta cererea dumneavoastra de a achizitiona produsele noastre. SC RETUS BOUTIQUE SRL  nu se obliga sa onoreze comanda decat daca produsele comandate se afla in stoc, la pretul specificat. In cazul in care produsul comandat nu se afla in stoc, va vom anunta imediat si veti decide daca doriti sa comandati un alt produs.Pentru produsele deja achitate de client cu cardul bancar, in situatia cand produsul nu se mai afla in stocul nostru sau al furnizorului, suma de bani va fi returnata in contul de card al clientului, in maximum 30 de zile calendaristice.

3.Prezentarea produselor.

Culoarea produselor noastre, asa cum o vedeti prezentata in imagini pe ana-mag.ro, depinde de proprietatile monitorului dumneavoastra si de browserul pe care il utilizati si este posibil ca aceasta sa difere  fata de culoarea lor reala.

4.Preturile produselor.

Toate preturile afisate pe site sunt afisate in Lei . Pentru comenzile deja plasate si confirmate, preturile vor fi cele afisate pe platforma ana-mag.ro la momentul inregistrarii comenzii. Platile se pot face ramburs la curier dar exista  si posibilitatea platii online prin platforma de plati mobilPay de pe site-ul nostru, utilizand un card Visa sau MasterCard.

SC RETUS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile de vanzare ale produselor fara anuntarea in prealabil a clientilor.

5.Conditii de livrare.

Livrarea produselor se face intr-un interval de 24 – 72 de ore, de la momentul confirmarii telefonice a  comenzii de catre consultantii SC RETUS BOUTIQUE SRL , prin serviciul de curierat rapid al firmei noastre . Calculul se realizeaza de catre soft automat in functie de adresa de livrare .

Pentru produsele care nu sunt in stoc, in functie de produs, de cerintele clientului si de locatia din care ar putea fi aduse,SC RETUS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare catre client, pana la maximum 7 zile lucratoare..

6.Conditii contractuale.

Momentul incheierii contractului este considerat momentul livrarii produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmand acceptarea produselor ca si corespunzatoare si conforme cu comanda efectuata. In cazul in care clientul are o sesizare in privinta produsului, respectiv constata la desfacerea coletului faptul ca produsul comandat prezinta defecte, acesta o poate adresa catre SC RETUS BOUTIQUE SRL  in aceeasi zi in care a primit produsele, prin modalitatile de contactare existente pe site. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

7.Modalitati de plata.

SC RETUS BOUTIQUE SRL pune la dispozitia clientilor sai mai multe posibilitati de plata a produselor comandate:

o    Plata la livrarea produselor;

o    Plata cu card bancar prin intermediul aplicatiei Mobilpay

o    Plata prin transfer bancar (cu ordin de plata).

Produsele care se platesc la livrare sunt achitate catre reprezentantul firmei de curierat, care returneaza clientului o chitanta, ca si dovada a efectuarii platii.      Aceasta chitanta este dovada achitarii contravalorii in numerar, SC RETUS BOUTIQUE SRL  nefiind nevoit sa elibereze o alta dovada de plata numerar catre clientii sai, persoane fizice sau juridice. Factura aferenta tranzactiei va fi livrata in interiorul coletului sau va fi transmisa in format electronic, pe adresa de email furnizata de client in procesul de comanda.
Plata cu card bancar se face prin Mobilpay.ro, toate comisioanele practicate fiind suportate integral de catre SC RETUS BOUTIQUE SRL . SC RETUS BOUTIQUE SRL  isi rezerva dreptul de a refuza plati care sunt inregistrate de mobilpay ca si fraude sau plati neincheiate.
SC RETUS BOUTIQUE SRL isi rezerva dreptul ca, in cazul unor anumite comenzi, sa solicite plata in avans. In acest caz, dovada de plata este ordinul bancar care trebuie trimis societatii noastre, pe e-mail sau fax.

8.Returul/schimbul  produselor.

Politica de returnare:

1.In situatia in care la primirea produsului prin firma de curierat se constata faptul ca acesta prezinta defecte, va rugam ca imediat, in intervalul a 24 de ore de la primire, sa ne anuntati telefonic sau pe email cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul catre firma noastra prin intermediul unei firme de curierat agreata de dumneavoastra, urmand ca noi, dupa primirea coletului si dupa verificarea veridicitatii problemei semnalate, sa va trimitem altul in cea mai scurta perioada de timp sau sa va returnam banii in contul indicat de dumneavoastra. Orice reclamatie primita de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luata in considerare. Adresa de returnare a produselor este: Sos Mihai Bravu 390, bloc B2C, Bucuresti 030325 .In situatia in care se constata, la primirea coletului de la client, ca produsul are defecte, ne obligam sa returnam, costul produsului .

2. Puteti returna sau schimba produsele achizitionate in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului. Produsele returnate de clienti care nu au cutia, ambalajul original cat si eticheta si la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi fine sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata. Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor poze justificative prin care sa ne asiguram ca produsul care face obiectul returului nu prezinta urme de purtare.

Returul trebuie anuntat telefonic sau pe email, cu precizarea unui numar de telefon de contact..Nu se vor accepta colete a caror procedura de retur nu a fost aprobata in urma discutiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi  trimis numai printr-o firma de curierat rapid catre noi, dupa ce a fost ambalat in mod corespunzator, in ambalajul original,  costul transportului de retur fiind suportat de catre client, conform legislatiei in vigoare.

Nu se accepta trimiteri prin POSTA ROMANA.

Suma de returnat, se vireaza prin transfer bancar, in maxim 30 de zile de la  data primirii produsului, in contul indicat de client, mai putin costul transportului  produsului catre client. In situatia in care clientul doreste schimbul cu acelasi model de incaltaminte, insa un numar diferit sau cu un alt produs, taxa de transport a produsului catre noi si a noului produs catre client este suportata de catre acesta. De asemenea, la produsele returnate unde transportul catre client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.

IMPORTANT: – Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.In situatia in care clientul a platit produsul iar apoi l-a probat si a constatat ca nu i se potriveste, curierul nu ii poate restitui contravaloare produsului pe loc, pentru ca nu are voie legal sa faca acest lucru.Banii se vor restitui ulterior, dupa primirea produsului de catre noi, in contul bancar al clientului.

 

  ATENTIE:

– Pentru produsele returnate, se va rambursa in contul bancar indicat de catre client, doar contravaloarea produsului respectiv.

La returnarea  produselor, daca transportul a fost asigurat gratuit. din suma de returnat se scade costul transportului produselor initiale catre client.

-Produsele returnate de clienti la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata.

-La produsele din categoriile GENTI si RUCSACURI, se accepta o marja de toleranta de 1-2 cm fata de masurile afisate in descrierea produselor pe site, respectiv baza(latimea) si inaltimea.

            9.GARANTIA PRODUSELOR.

Termen de garantie: Produsele oferite de firma noastra sunt garantate pentru o perioada de 30 de zile de la data livrarii. Garantia de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, cat si cu Legea. nr 449/2003 si Legea 296/2004.

Modalitati graduale de asigurare a garantiei, conforme cu legislatia in vigoare:

1. repararea produsului;

2. inlocuire produsului daca acesta nu poate fi reparat cu un produs identic sau, daca nu este posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;

3.Restituirea contravalorii produsuluI.

 

Mod de intretinere:

Se va avea in vedere respectarea categoriei de utilizare pentru care a fost creat modelul respectiv (ex. fotbal, tenis, baschet, alergare, plimbari montane, timp liber, doar pentru mers etc.)

·         Se interzice cu desavarsire spalarea pantofilor in masina de spalat!

·         Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe sanuri potrivite ca marime si format. Pentru a crea conditii igienice de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte intr-o perioada de timp. Este interzisa spalarea cu apa a incaltamintei sau spalarea in masina de spalat rufe. Nu de folosesc inalbitori.

·         Produsele cu fete din piele, piele ecologica sau  materiale textile , care nu au fost  tratate special pentru a fi rezistente la apa(de ex. cele care care nu au mentiunea WATERPROOF sau  GORETEX), din antilopa sau nabuc cat si cele  care prezinta cusaturi decorative sau perforatii sau au talpa cusuta, trebuiesc a fi purtate doar pe timp uscat,in caz contrar  putand patrunde apa inauntru, defectele aparute nefiind acoperite de garantie. Incaltamintea umeda se usuca lent, la tamperatura camerei, ferita de contactul direct cu surse de caldura. Nu folositi uscarea la ventilator,calorifer, foc, uscator de par sau alte surse de caldura.Fetele incaltamintei se vor feri de lovituri directe.

·         Fetele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solventi, smoala,bitum moale sau alte materiale corozive. De asemenea,evitati agatarea sau calcarea in obiecte metalice ascutite,resturi de sticla, etc.

·         Curatarea incaltamintei din piele naturala.

Pantofii cu fata din piele naturala cu suprafata lucioasa se ingrijesc prin aplicarea unui strat de crema de pantofi la culoare sau neutra, cu ajutorul unei carpe moi, dupa ce in prealabil a fost indepartat praful sau murdaria cu o carpa umeda.Petele de grasime sau impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata in solutie apoasa de detergent.

·         Garantia se pierde pentru defectele aparute ca urmare a imperfectiunilor drumurilor,trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii cat si ca urmare a nerespectarii recomandarilor de intretinere si utilizare. Firma noastra nu raspunde pentru defectele aparute ca urmare a utilizarii sau intretinerii incorecte a produsului respectiv, precum si pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime nepotrivita.

  • Petele de ulei sau grasime se indeperteza folosind o solutie contra petelor, speciala pentru pielea de antilopa sau nabuc. In ambele situatii este contraindicata folosirea unor perii aspre, deoarece acestea pot produce deteriorari ale fetelor pantofului.
  • Articole din alte materiale se vor curata cu ajutorul unei carpe moi.
    Este interzisa folosirea detergentilor lichizi, deoarece acestia contin solventi care ataca materialul de baza al pantofilor in cauza. Incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat.
  • Nu puneti pantofii intr-o geanta imediat dupa curatare.

·         Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului. In situatia nerespectarii acestora si a aparitiei problemelor de calitate, se pierd drepturile la garantie. Va rugam sa pastrati bonul fiscal sau factura pentru a face dovada achizitionarii produsului. La returnarea unui produs defect va rugam sa prezentati fie bonul fiscal, fie factura care l-au insotit..

In situatia in care produsul prezInta un defect, in perioada de garantie, respectivul articol se trimite prin curier rapid la sediul firmei SC RETUS BOUTIQUE SRL – pentru constatare. La solicitarea garantiei este necesara trimiterea produsului in ambalajul original, impreuna cu etichetele cu care a fost livrat produsul si certificatul de garantie in original. Costul transportului este suportat de catre client.

In perioada imediat urmatoare , un operator va lua legatura cu dvs., si va va comunica rezultatul constatarii. In situatia existentei unui defect de fabricatie sau aparitiei unui defect care tine exclusiv de producator,  produsul  va fi reparat In termenul legal de maximum 15 de zile.Costul transportului produsului reparat catre client este suportat de catre acesta.

 

10.SECURITATEA INFORMATIILOR

SC RETUS BOUTIQUE SRL  garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor pe care le gazduieste si pe care le  transmite prin sistemul sau informatic.

11.DREPT APLICABIL. LITIGII

Prin vizitarea sau cumpararea produselor site-ului  nostru, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Conditiile si Termenii de utilizare de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si societatea SC RETUS BOUTIQUE SRL si asociatii/ partenerii/ afiliatii sai. In cazul unor eventuale conflicte intre SC RETUS BOUTIQUE SRL si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instanta competenta, in conformitate culegile romane in vigoare.

 

12.CONCILIERE  AMIABILA

Daca aveti probleme legate de o comanda, care considerati ca nu au putut fi  rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu managerul magazinului nostru online, e-mail –

 

13.DECLINAREA RESPONSABILITATII

Imaginile care sunt aratate pe site sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.

SC RETUS BOUTIQUE SRL nu garanteaza, de asemenea, nici disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda, in cazul in care anumite produse nu mai apar in oferta curenta a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentana din stoc, epuizarea editiei, etc). Daca plata se face in avans, clientul va avea dreptul de a primi inapoi banii platiti pentru produsul respectiv.

In toate cazurile in care produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediata a sumelor incasate deja de SC RETUS BOUTIQUE SRL, dar nu si alte despagubiri.

14.DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii si cumpararea produselor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.