Politica de returnare:

1.In situatia in care la primirea produsului prin firma de curierat se constata faptul ca acesta prezinta defecte, va rugam ca imediat, in intervalul a 24 de ore de la primire, sa ne anuntati telefonic sau pe email cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul catre firma noastra prin intermediul unei firme de curierat agreata de dumneavoastra, urmand ca noi, dupam primirea coletului si dupa verificarea veridicitatii problemei semnalate, sa va trimitem altul in cea mai scurta perioada de timp sau sa va returnam banii in contul indicat de dumneavoastra. Orice reclamatie primita de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luata in considerare. Adresa de returnare a produselor este: Sos Mihai Bravu 390, bloc B2C, Bucuresti 030325, RETUS BOUTIQUE SRL .In situatia in care se constata, la primirea coletului de la client, ca produsul are defecte, ne obligam sa returnam, pe langa costul produsului si cheltuielile de transport aferente.

2. Poti returna sau schimba produsele achizitionate in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urme de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului.Produsele returnate de clienti care nu au cutia, ambalajul original cat si eticheta si la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi fine sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata. Ne rezervam dreptul de a solicita clientilor poze justificative prin care sa ne asiguram ca produsul care face obiectul returului nu prezinta urme de purtare.

Returul trebuie anuntat telefonic sau pe email, unde se va specifica si un numar de telefon pentru contact.Nu se vor accepta colete a caror procedura de retur nu a fost aprobata in urma discutiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi  trimis numai printr-o firma de curierat rapid catre noi, dupa ce a fost ambalat in mod corespunzator, in ambalajul original,  costul transportului de retur fiind suportat de catre client, conform legislatiei in vigoare.

Nu se accepta trimiteri prin POSTA ROMANA.

Suma de returnat, se vireaza prin transfer bancar, in maxim 30 de zile de la  data primirii produsului, in contul indicat de client, mai putin costul transportului  produsului catre client. In situatia in care clientul doreste schimbul cu acelasi model de incaltaminte, insa un numar diferit sau cu un alt produs, taxa de transport a produsului catre noi si a noului produs catre client este suportata de catre acesta. De asemenea, la produsele returnate unde transportul catre client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.

 

IMPORTANT: – Curierii nu transporta bani intre comercianti si persoane fizice. Curierii transporta banii de la clientii persoane fizice la banca. Site-ul nu lucreaza cu bani cash, banii de la clienti se ramburseaza de catre curieri in cont.In situatia in care clientul a platit produsul iar apoi l-a probat si a constatat ca nu i se potriveste, curierul nu ii poate restitui contravaloare produsului pe loc, pentru ca nu are voie legal sa faca acest lucru.Banii se vor restitui ulterior, dupa primirea produsului de catre noi, in contul bancar al clientului.

3.SCHIMBUL DE COLET – in situatia in care produsul achizitionat nu se potriveste ca numar, se poate livra catre dvs.un al doilea produs, cu un numar mai mare sau mai mic, urmand ca dumneavoastra sa returnati curierului perechea care nu se potriveste. Procedura se numeste COLET LA SCHIMB iar costul acesteia este de 15 de lei .

ATENTIE:

– Pentru produsele returnate, se va rambursa in contul bancar indicat de catre client, doar contravaloarea produsului respectiv, nu si contravaloarea transportului produsului catre client.

La returnarea  produselor, daca transportul a fost asigurat gratuit. din suma de returnat se scade costul transportului produselor initiale catre client.

-Produsele returnate de clienti care nu au cutia, ambalajul original cat si eticheta si la care se constata deficiente datorate purtarii( zgarieturi sau taieturi, inclusiv pe talpa si pe toc), care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului in contul indicat de client fiind anulata.

-Conform legislatiei in vigoare, produsele din piele realizate pe comanda NU POT FI RETURNATE.De asemenea, mentionam ca pentru persoanele care prezinta deformari fizice ale piciorului, cum ar fi monturile sau alte deficiente, care fac ca picioarele sa fie inegale ca dimensiuni, nu putem produce incaltaminte de piele pe comanda si nici nu se pot returna produsele comandate, daca acestea nu se potrivesc;